Нещо много умно


Не ме интересува
к а к си изкарваш прехраната!
Искам да знам
за к а к в о те боли
и дали си посмяла да м е ч т а е ш;
да посрещнеш копнежа на сърцето си!
Не ме интересува
на к о л к о години си!
Искам да знам
дали би р и с к у в а л а
да изглеждаш като г л у п а ч к а
заради любовта си,
заради мечтата си;
заради п р и к л ю ч е н и е т о
да бъдеш жива!
Не ме интересува
кои планети кръжат
около Луната ти!
Искам да знам
дали си се  д о к о с в а л а
и  к а к
до собствената си горест;
дали оставаш неограничавана
от препятствията на живота си
или се свиваш и затваряш от страх
да не се повтори болката –
нейният у ж а с
или в ъ л н е н и е!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
в  б о л к а т а –
моята или твоята собствена,
без да Я криеш, заглушаваш
или “ п о п р а в я ш ”!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
в  р а д о с т т а –
моята или твоята собствена;
дали можеш да т а н ц у в а ш лудо
и оставиш е к с т а з а
да те изпълни и з ц я л о –
до последната ти клетка,
без да ни предупреждаваш
да сме внимателни, разумни или
да помним ограничаващата ни
ч о в е ш к а същност!
Не ме интересува
д а л и историята,която ми разказваш
е И с т и н а!
Искам да знам
дали можеш да р а з о ч а р о в а ш
някой д р у г,
оставайки в я р н а на себе си,
и дали можеш да п о н е с е ш
о б в и н е н и е т о, че си
“ п р е д а т е л ”,
не предавайки собствената си душа!
Не ме интересува
д а л и ми вярваш
и к о л к о!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
п р е д а н а
и следователно заслужаваща
д о в е р и е!
Не ме интересува
к а к изглеждаш!
Искам да знам
дали можеш да видиш
К р а с о т а т а,
дори когато ТЯ не е Красива
всеки ден
и дали можеш да си
И з в о р а
на Божието П р и с ъ с т в и е
в Живота!
Не ме интересува
Тържеството на Т р и у м ф а  ти!
Искам да знам
дали можеш да живееш с Поражението –
твоето или моето,
и все пак да си в състояние
да застанеш на р ъ б а
и да рискуваш отново – “ ДА! ”
Не ме интересува
к ъ д е  живееш
и  к о л к о  пари имаш!
Искам да знам
дали можеш да се събудиш
с л е д  Н о щ т а
на Горестта, Отчаянието и Тъгата –
там някъде в душата ти –
изтерзана и наранена до кости,
и да направиш каквото е  н у ж н о
да бъде направено за  д е ц а т а!
Не ме интересува
коя си
и как си дошла ТУК!
Искам да знам
дали ще застанеш до мен
в  о г ъ н я
и няма да се отдръпнеш!
Не ме интересува
к ъ д е  и  к а к в о си учила!
Искам да знам
какво те поддържа о т в ъ т р е,
когато в с и ч к о се руши;
дали се примиряваш или се бориш –
ако трябва дори и с нокти и зъби –
д о к р а й!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш с а м а със себе си
и дали н а и с т и н а харесваш
компанията си в самотните моменти!
Не ме интересува
т в о я т а клетва за обич и вярност
Искам да знам
дали ти си ЧОВЕК НА ЧЕСТТА,
заслужаваш цялата ми Любов
и Стремление!
дали ТИ си ми В С И Ч К О –
моята M е ч т а,
моята Обич и В я р а
моята Ма г и я...

1 коментар:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.